ترکیب آهنگ‌ها و هماهنگ کردن آن‌ها کار آسانی به نظر نمی‌رسد؛ وب‌سایت Youtube DJ به شما کمک می‌کند تا آهنگ‌ها را به شکلی دلخواه با هم ترکیب کنید.

تبدیل شدن به یک دی‌جی شاید سخت به نظر برسد، اما با وجود فناوری‌های جدید جای هیچ نگرانی نیست. وب‌سایت Youtube DJ به میکس موزیک‌ و تبدیل شدن شما به یک دی‌جی کمک می‌کند.

به‌صورت سنتی برای اینکه یک میکس عالی بسازید باید صد‌ها یا هزاران آهنگ مختلف را انتخاب کنید و پس از اینکه بهترین‌ها را در بین آن‌ها پیدا کردید، لازم است آن‌ها را با هم هماهنگ کنید و کنار یکدیگر قرار دهید تا به یک میکس عالی دست پیدا کنید.

با کمک وب‌سایت Youtube DJ می‌توانید در بین موسیقی‌ و ساز‌های موجود جستجو کنید، سرعت قطعه‌ها را تنظیم کنید و حلقه‌های تکراری برای قطعه‌های موسیقی‌ درست کنید. البته تاکنون تعداد بسیار زیادی موزیک‌ میکس در این وب‌سایت ساخته شده‌اند و اگر بار‌ اول است که این کار را انجام می‌دهید، بهتر است حداقل برای آشنایی نگاهی به آن‌ها بیندازید.

بیش از ۱ میلیارد ویدیو در یوتیوب وجود دارد . هر روز تعداد ۳۰۰ هزار عدد دیگر به آن‌ها اضافه می‌شود. حالا تصور کنید چه فضای بی‌نهایت بزرگی با چه انتخاب‌های گسترده‌ای در میان این همه محتوا در اختیار دارید.

اگرچه ممکن است دی‌جی بودن و میکس کردن زیبای قطعات موسیقی‌ بسیار پیچیده‌ به نظر برسد و برای تبدیل شدن به یک متخصص در این زمینه باید حسابی هزینه کنید، اما وب‌سایت Youtube DJ امکان تجربه‌ای رایگان و جالب از دی‌جی بودن برایتان فراهم می‌کند. حتی می‌توانید برای شروع از این وب‌سایت استفاده کنید و پس از آن تصمیم بگیرید که دوست دارید در دنیای واقعی هم یک دی‌جی باشید یا خیر.

این وب‌سایت بر اساس بازخورد‌هایی که از کاربران دریافت می‌کند، هر روز در حال بهتر شدن است و امکانات بیشتری به آن اضافه می‌شود.

خروجی سایت