چاپ سوم کتاب مسافر دهکده جهانی، زندگینامه یحیی کمالی‌پور راوری، استاد برجسته و بین‌المللی علوم ارتباطات روانه بازار کتاب شد.
کتاب مسافر دهکده جهانی نوشته نگین حسینی، زندگینامه پر از درس، عبرت و هیجان‌انگیز پروفسور یحیی کمالی‌پور راوری، رئیس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکاست که در آن زندگی شخصی، دانشجویی و حرفه‌ای ایشان با روایتی زیبا و روان تألیف شده است.
این کتاب که توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است در کمتر از یکماه پس از انتشار به چاپ دوم خود رسیده بود و اینک چاپ سوم آن نیز منتشر شده است.
مراسم رونمایی از کتاب مسافر دهکده جهانی اردیبهشت ماه سال 1391 با حضور بزرگان عرصه ارتباطات ایران در هتل لاله تهران برگزار شده بود.
پروفسور کمالی‌پور در این کتاب با بیان زوایای پیدا و پنهان زندگی خود، هدف از انتشار این کتاب را اینگونه نوشته است: سال‌ها پیش وقتی پس از 18 سال دوری به وطن بازگشتم و شور و شوق و هوش و ذکاوت جوانان ایرانی را از نزدیک دیدم، به توصیه‌ تعدادی از دوستان دانشگاهی به فکر انتشار کتاب زندگی‌ام افتادم تا شاید سرگذشت من بتواند راهنمای عمل نوجوانان و جوانانی باشد که با وجود ظرفیت‌های بالای هوشی و فکری، تصور می‌کنند برخی مشکلات و گاه شرایط زندگی، به آنها اجازه نمی‌دهد به اهدافشان در راه کسب علم و پیشرفت برسند.
کمالی‌پور در بخش دیگری از این کتاب می‌نویسد: نوشتن، منتشر کردن و برملا کردن گوشه‌های زندگی شخصی کار ساده‌ای نیست، اما من معتقدم که چیزی برای پنهان کردن و نگفتن ندارم. هرچه دارم، متعلق به زندگی یک خیرآبادی راوری کرمانی ایرانی است که امروز مایل است آن را با همشهریان و هموطنانش قسمت کند و در بین هموطنان و همشهری‌‌هایش کسی را غریبه نمی‌بیند.
چاپ سوم مسافر دهکده جهانی در 352 صفحه و با قیمت 170 هزار ریال توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است. 
علاقمندان به این کتاب می‌توانند با مراجعه به سایت www.prshop.ir  و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

خروجی سایت