همانطور که می‌دانید در سهم بازار سیستم‌عامل‌های موبایل، اندروید بی‌شک حرف اول را می‌زند و رقیبی برای او وجود ندارد. این سیستم‌عامل فراگیر در همه نوع موبایل و تبلتی استفاده می‌شود. حالا می‌خواهیم بدانیم پنج موبایل اندرویدی که در دنیا از همه مشهورتر هستند کدامند؟

اگر با کمپانی AnTuTu آشنا باشید می‌دانید که این کمپانی بزرگ تمام گوشی‌های دنیا را از زوایای مختلفی بررسی می‌کند و به آنها امتیاز می‌دهد که حاصل این امتیازات را با نام Benchmark می‌شناسید. این کمپانی آماری را از ژانویه تا ژوئن سال جاری گرفته است و آن را منتشر کرده و نتیجه گرفته که کدام موبایل اندرویدی میان مردم رواج بیشتری دارد.

خیلی جالب است که این آمار موفقیت سامسونگ را به راحتی اثبات می‌کند. زیرا طبق این آمار از 5 موبایل اندرویدی مشهور در دنیا، چهارتای آنها سامسونگ است! اما اولین مقام این رده‌بندی به گلکسی نوت 5 می‌رسد که در میان تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی از همه بیشتر شناخته شده است. 7.82 درصد از کل این گوشی‌ها گلکسی نوت 5 بوده است.

در مقام دوم هم گلکسی اس6 با 5.47 درصد، مقام سوم گلکسی اس 6 اج با 3.41 درصد و گلکسی اس 7 با 3.20 در جایگاه چهارم است. نکته جالب دیگر اینکه جایگاه پنجم با 3.07 به شیائومی RedMi note 3 رسید. این آمارها همچنین تمایل مردم را به گوشی‌های نوت نشان می‌دهد. 

خروجی سایت